Autostrazile
proiectate in vremea lui Ceausescu sunt un exemplu de interes national si bun-simt pentru paiatele de politicieni de dupa 1989.
Dincolo
de obijnuita blamare a comunismului in vremea altui regim asa-zis democratic,
comunismul a generat si lucruri cu care ne putem mandri: Canalul Dunare-Marea
Neagra, Casa Poporului, Transfagarasanul, hidrocentrala Portile de fier etc. Tot
cam de pe atunci s-au proiectat si Centrala Nucleara de la Cernavoda sau Canalul
Dunare-Bucuresti, care, desi era finalizat in proportie de 85%, a murit o data cu
regimul comunist. Iata cum acesti politicieni ai democratiei, care erau la
serviciul de protocol al partidului comunist, unde asezau cu grija maslina in
farfurie, ca era marfa de import, au ajuns sa conduca o tara. Si iata cum au
reusit sa fie tot servitori ai occidentului si rau-facatori ai tarii, fata de care
au o ura parca datorata tocmai conditiei lor umane de jigodie lingusitoare. Nu pot
sa nu remarc ca proiectele mari pentru Romania lipsesc cu desavirsire in epoca democratica.
Incepind cu tovarasul Ion Iliescu, toate partidele au fost un dezastru pentru
economia romaneasca si contrara interesului de a realiza ceva in afara de
vinderea la bucata a industriei abandonate la ordinul Occidentului. Surprinderea
apare atunci cind un fost ministru al transporturilor devenit celebru prin
placutele ,,aici sunt banii dumneavoastra,, declara ca ,,Romania nu are nevoie
de autostrazi,, si devine presedinte al acestei tari parca intr-un blestem ce
ne urmareste de peste 20 de ani. Lipsa de viziune pentru viitorul acestei natii
se vede in indemnul de a pleca afara, spus din gura unui presedinte, ATENTIE CU
CINE MAI VOTAM. Dupa miliarde de EURO risipite pe studii de fezabilitate si
diverse proiecte de autostrazi, s-a ajuns la ceea ce inca din 1968 regimul comunist facuse
deja. Acum nu pot sa zic decit ca astia au plagiat proiectele si au luat banii.
Cind s-a auzit de un proiect de 3200 km de autostrada in Romania? Dupa 1989,
ospatarii ajunsi demnitari de prim rang se inghesuie la 40 km, sa inaugureze cu
mare fast, cind in tinerete faceau pregatiri pentru inaugurarea unor proiecte
mult mai mari si finalizate. Aceasta clasa este alcatuita de politicieni frustrati de incompetenta
lor ca au devenit doctori, dar nu sunt, nici politicieni nu sunt, ei inca sunt pe
drumul afirmarii ca oameni. Sunt incapabili sa mearga pe autostrada cu masina
proprie sau de serviciu, stiind ca proiectul este de pe vremea comunismului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu