miercuri, 25 ianuarie 2012

POLITICA

Protestati degeaba eu de aici nu ma urnesc clarifica Basescu pe romani


Eu va conduc prin criza
Daca voi nu ma vreti eu va vreau spune: Traian Basescu la clarificarea lucrurilor cu romanii. Un sir lung de legii ce au nemultumit pe romani. Acestea fac parte din procesele de modernizare cu raspunderea mea. Ele constituie ceea ce am promis in campania electorala. Suntem acolo unde trebuie statistica va va confirma, eu stiu ce trebuie facut. Basescu vrea revizuirea Constitutiei pentru flexibilizarea Romaniei. Presedintele dameninta partidele de opozitie la reducerea numarului de Parlamentari. Mai vrea Basescu si o noua lege electoral ca de trebuie continuitate ignorind proaspata decizie a Curtii Constitutionale. Basescu vrea sa vinda minele cu mentiune la metale (Rosia Montana). Prioritatile sunt agricultura, autostrazile, industria alimentara, crearea locurilor de munca. A recunoscut esecul cu legea sanatatii dar nu renunta va face alta. Desi nu vrea sa para ca prezinta un proiect de guvernare dar el sustine tot si este de neclintit in realizarea lor. Investitile straine nu mai sunt credibile cid oar resursele bugetului pot crea locuri de munca prin pirtii construite de oamenii credibili. Oricit de mare ar fi presiunea cu etichete de dictator voi continua sa sustin lupta impotriva coruptiei. Ma voi manifesta cind cred ca se fec erori la legislatie, politie. Daca asi fi condus eu PD-L-ul partidul va merge mult mai bine eu nu conduc Guvernul, dar ma implic atunci cind trebuie in folosul romanilor. Eu tin legatura cu Curtea Constitutionala, dar nu le spun ce sa faca. In partea a doua a anului zona Euro va intra in recesiune. Basescu propane solidaritate la criza pentru ca asa vom iesii toti din criza o data cu tara. Trebuie accelerat ce am facut in ultimii ani. Prima zona iesita din criza va fii zona non-euro. Voi face pe mai departe observatii publice si la ce se face si la ce nu se face. Dragi romanii societatea civila risca sa fie reprezentata de neaveniti prin lipsa reprezentantilorli care refuza sa se implice. Toate partidele sustin ca pot moderniza Romania cind ele nu s-au putut reforma ele insele. Institutiile statului se vor schimba radical in relatia cu proprii cetateni. Pentru a reusii poporul a fost supus unor masuri de austeritate severe este rindul politicienilor sa asigure stabilitatea politica. Sunt Comandant de nava si nu am ratat niciodata destinatia. Basescu ramine la cirma pentru ca stie cei de facut. Am comunicat prost dare u va vreau binele. Cei din strada sunt doar o parte care au pierdut increderea in mine. Presedintii nu pot demisiona in criza nu ma gindesc la asta. Presedintele vrea dezbatere pe mesajul sau de astazi. In interventia de astazi Basescu face un singur lucru, eu nu ma schimb, si voi face totul asa cum cred eu. Protestati ca degeaba o faceti.

Niciun comentariu: